
IJsvereninging Nieuwerkerk Gastenboek
Bekijk gastenboek | Schrijf in gastenboek
Aantal berichten: 30 Aantal paginas: 3
Geschreven door
Naam: Wim Dorst
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Wim Dorst
Woont in: Nieuwerkerk
Bericht:
prachtige website, mooi clubgebouw en een mooie ijsbaan. nu nog een strenge winter. Nieuwerkerk is een leefbaar dorp dat bewijst ook maar weer eens de ijsvereniging Nieuwerkerk maar weer. Bestuur heel veel succes en bedankt dat jullie je willen inzetten om Nieuwerkerk leefbaar te houden!!!
prachtige website, mooi clubgebouw en een mooie ijsbaan. nu nog een strenge winter. Nieuwerkerk is een leefbaar dorp dat bewijst ook maar weer eens de ijsvereniging Nieuwerkerk maar weer. Bestuur heel veel succes en bedankt dat jullie je willen inzetten om Nieuwerkerk leefbaar te houden!!!
Geplaatst op: December 27, 2011
Geschreven door
Naam: Janet
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Janet
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Ben
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Ben
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Ineke
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Ineke
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: AV
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: AV
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: emp
Woont in: nieuwerkerk
Naam: emp
Woont in: nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Wisse
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Wisse
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: IJsvereniging
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: IJsvereniging
Woont in: Nieuwerkerk




Naam: F.
Woont in: Nieuwerkerk
Open huis was heel gezellig! Wat is het allemaal mooi geworden. Nu hopen op vorst. Veel succes met alles.