ijsvereninging nieuwerkerk
ijsvereniging

IJsvereninging Nieuwerkerk Gastenboek

Bekijk gastenboek | Schrijf in gastenboek

Aantal berichten: 30 Aantal paginas: 3



Bericht:
Wat is Nieuwerkerk toch een actief dorp,kijk naar voetbal,tennis,zwemmen,gymnastiek, en nog meer en ook
nu de prachtige ijsbaan waar vele activiteiten te doen zijn.Heeeel veel kinderen en ouderen hebben hier plezier van.Daarom besturen en vrijwillegers van al de verenigingen ga zo door.
Greetz, Bert


Geplaatst op: Februari 12, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
hallo allemaal

ik vind het echt superleuk dat ze allemaal zulke leuke wedstrijden organiseren!!!!!
en het is ook gewoon leuk om te schaatsen op zo'n leuke ijsbaan.
ik vind echt dat ze heel veel organiseren.....

groetjes annemiek :D :p


Geplaatst op: Februari 11, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
hallo allemaal
ik vind de lessen van petra heel erg leuk
ik hoop dat het nog even mag blijven vriezen want ik vind het schaatsen heel leuk
bestuur bedankt
:!cool: :) :p


Geplaatst op: Februari 9, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
Wat een succes voor de jeugd, de schaatslessen van Peta.
Geweldig initiatief van Petra en de ijsvereniging.


Geplaatst op: Februari 8, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
Mannen en vrouwen van de ijsvereniging hier kan je mee voor de dag komen. Prima zo'n complex en 'n mooie website. Ga zo door! :!clap: :!clap: :!clap:

Geplaatst op: Februari 6, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
Beste bestuursleden en vrijwillegers,

Fijn dat het weer zo ver is dat we weer kunnen schaatsen met z'n allen. We gaan er van genieten. Nieuwerkerk mag trots zijn op z'n mooie baan en clubgebouw.

Tot op de ijsbaan !

Erwin, Linda , Noa en levi.


Geplaatst op: Februari 4, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
Ha Sam en alle anderen, mooi dat nu je zo'n mooi gebouw en baan hebt we komen deze week zeker een "rondje" doen ?
Jacco, els Folmer en de kids


Geplaatst op: Februari 4, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
ik hoop dat zaterdag de ijsbaan maar open ga kan ik eindelijk mijn nieuwe schaatsen uitproberen :p ;)

Geplaatst op: Februari 3, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
De schaatsen zijn al van zolder gehaald. Nu wachten tot zaterdag. Hopelijk is de baan sterk genoeg. Hulde aan de vrijwilligers die elk jaar zo hun best doen. Het is ook een mooie syte netjes afgewerkt met veel leuke onderwerpen. ;) :!time:

Geplaatst op: Februari 2, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres



Bericht:
Voor het eerst de site bezocht, ziet er goed uit en is up-to-date, petje af voor de vrijwilligers. Nu nog even volhouden en we kunnen schaatsen, we houden moed....zo leuk voor de kinderen van Nieuwerkerk e.o. :)

Geplaatst op: Februari 1, 2012
Verwijder dit bericht Beantwoord bericht Bekijk IP adres
Powered by PHP Guestbook 1.7 from PHP Scripts