
IJsvereninging Nieuwerkerk Gastenboek
Bekijk gastenboek | Schrijf in gastenboek
Aantal berichten: 30 Aantal paginas: 3
Geschreven door
Naam: annemiek
Woont in: nieuwerkerk
Naam: annemiek
Woont in: nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Judith van Donk
Woont in: nieuwerkerk
Naam: Judith van Donk
Woont in: nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Marleen van Donk
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Marleen van Donk
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Jan de Jonge
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Jan de Jonge
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Erwin Verbraak
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: Erwin Verbraak
Woont in: Nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Jacco Folmer
Woont in: Zierikzee
Naam: Jacco Folmer
Woont in: Zierikzee
Geschreven door
Naam: joost-jan
Woont in: nieuwerkerk
Naam: joost-jan
Woont in: nieuwerkerk
Geschreven door
Naam: Avk
Woont in: Nieuwerkeareke
Naam: Avk
Woont in: Nieuwerkeareke
Geschreven door
Naam: M
Woont in: Nieuwerkerk
Naam: M
Woont in: Nieuwerkerk




Naam: Bert Scheele
Woont in: Nieuwerkerk
Wat is Nieuwerkerk toch een actief dorp,kijk naar voetbal,tennis,zwemmen,gymnastiek, en nog meer en ook
nu de prachtige ijsbaan waar vele activiteiten te doen zijn.Heeeel veel kinderen en ouderen hebben hier plezier van.Daarom besturen en vrijwillegers van al de verenigingen ga zo door.
Greetz, Bert